زبان وادبیات فارسی

بررسی کتب زبان و ادبیات فارسی در دوره متوسطه و پیش دانشگاهی و طرح و بررسی دروس کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی

زبان وادبیات فارسی

بررسی کتب زبان و ادبیات فارسی در دوره متوسطه و پیش دانشگاهی و طرح و بررسی دروس کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی

جلوه های هنر در اصفهان


این هم تصویر چند اصطلاح درس جلوه های هنر در اصفهان که در کنفرانس ادبیات زیباکنار بندر انزلی به همکاران عزیزم قول داده بودم

البته این هم اطلاعاتی درباره مسجد شیخ لطف الله  سایت جامع گردشگری ایران و این هم مطالبی دیگر در ویکی پدیا
مقرنس:

مقرنس

مقرنس

 شمسه:

شمسه

شمسه

قاب بندی

قاب بندی

قاب بندی

کاشیکاری مسجد شیخ لطف الله

کاشیکاری

این هم عکس زیبایی از مسجد شیخ لطف الله

مسجد شیخ لطف الله

لطفا نظر بدهید.

یا حق . تا بعد

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حامد پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.omid.

خیلی خوب بود مچکرم

الهام سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام می شه خواهش کنم بقیه عکس هایی که اصطلاحات آن در این درس آمده مانند گوشواره زاویه .. برای من بفرستید
ممنون

به زودی این کار را خواهم کرد اما کاشکی اسم لغت های که مد نظرت بود می نوشتی.

یک دانش آموز جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:20 ب.ظ

با سلام
من یک زحمتی برای شما دوستان دارم :
میشه لطف کنید کلمات درس جلوه های هنر در اصفهان مربوط به ادبیات ۲ (دوم دبیرستان)را به زبان ساده تر برای من توی وبلاگتون بزنید.چون در ژایان کتاب خیلی سخت معنی کرده است.
با تشکر

انسی دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ب.ظ

خسته نباشید. دست شما درد نکنه تصاویر خیلی عالیه و مفید هر چند همه باز نمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد