زبان وادبیات فارسی

بررسی کتب زبان و ادبیات فارسی در دوره متوسطه و پیش دانشگاهی و طرح و بررسی دروس کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی

زبان وادبیات فارسی

بررسی کتب زبان و ادبیات فارسی در دوره متوسطه و پیش دانشگاهی و طرح و بررسی دروس کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی

چکیده را چگونه بنویسیم

سلام

یک چکیده مقاله یا پایان نامه را چگونه بنویسیم؟



اجزای چکیده : هدف پژوهش ، روش پژوهش  ، منابع پژوهش ، طرح پژوهش(فصل بندی شکل ظاهری) ، نتیجه کلی

نظرات 4 + ارسال نظر
افسانه جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ http://http//www.nimderi.blogf

سلام باستاد بزرگوار!
ممنون از راهنماییتان !

از مطالب جالبتان در مورد بارش مغزی ودیگر موارد استفاده بردم!

موفق باشید

[ بدون نام ] یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

با سلام و تشکر از مطالب خوبتون
من دانشجوی سال اول رشته ادبیات فارسی دانشگاه پیام نور هستم
و طی دو ترم گذشته ۴۲ واحد گذرانده ام البته بهتر بگم میگذرانم و ۹ واحد هم که از قبل تطبیق واحد کردم
خیلی مصمم هستم که سه ساله لیسانس بگیرم و سال بعدش فوق لیسانس قبول شم الان هم جستجوی منابع فوق منو به اینجا کشاند و از آشنا شدن با وب شما خوشحالم دوست دارم از راهنمایتون بهره ببرم متشکرم

با آرزوی موفقیت وبهروزی

انسان یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام من امروز با این وب آشنا شدم واقعا تلاش شما قابل تقدیره چرا که با وجود این که بازدید از وب خیلی اندکه ولی بازهم به نوشتن ادامه می دیدن امیدوارم که همیشه موفق و پایدار باشین من کارشناس زبان و ادبیات فارسی هستم قصد دارم برای ارشد کنکور بدم البته بعد از چند سال! فکر می کنید خوندن همین منابع کافیه؟ زبان تا چه اندازه خوندنش مفیده؟ ممنون می شم راهنماییم کنید

این منابع نمونه است بهتر است از کتب پایه ادبیات بیشتر استفاده نمایید برای عربی هم مبادی العربیه ج۴ که ترجمه فارسی اش هم آمده بسیار مفید هست. زبان وعربی هم باعث برتری شما می شود.

گنجینه واژگان پارسی یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.sepid1000.blogfa.com

درود بر شما

گنجینه واژگان پارسی

برای گسترش واژه های پارسی نشانی تارنگار(وبلاگ) من را به پیوندهای تارنگار خود افزوده کنید.
خواهشمند است بدون هیچ سامه ای(شرطی) تنها برای ایران ایران نشانی پیوند من را به تارنگارتان بیافزایید.

با سپاس فراوان

پیروز سرافراز باشید.

نمونه ای از واژه ها *

واژه های ویژه رآیش (ریاضی) * کران = قطر . نیمکران = شعاع . هَمُک‌بَران = متساوی الاضلاع . هم‌سوبران = مُتَوازِی الأضلاع. و ...

واژه های ویژه رایانه و فناوری * رایانه = کامپیوتر . رایان کیف = لپ تاپ . رایاندیس = تبلت . رایانسک = نوت بوک . رایانامه = ایمیل . رایانویس = تایپ. و ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد