زبان وادبیات فارسی

بررسی کتب زبان و ادبیات فارسی در دوره متوسطه و پیش دانشگاهی و طرح و بررسی دروس کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی

زبان وادبیات فارسی

بررسی کتب زبان و ادبیات فارسی در دوره متوسطه و پیش دانشگاهی و طرح و بررسی دروس کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی

سه گانی

سلام به همه عزیزان امروز یک نفر که خیلی با سلیقه بود یک سه گانی(یک قالب جدید در شعر معاصر فارسی) به من پیامک زد رفتم دیدم چقدر این قشنگ و زیباست هم لینک اش را براتون گذاشتم هم چند پایگاه خوب رو براتون معرفی می کنم :

 

قالبی رهاتر از رهایی‌ام

من فقط سه‌گانی‌ام

آشنا به آشنازدایی‌ام.

 

هان!- ای قفس‌به‌دست!-

می‌خواهم از دلم بسرایم؛

آیا اجازه هست؟




ببین شعله‌ام تا کجا می‌کشد!

مرا یک دل این‌گونه آتش زده‌ست؛

درخت گلابی چها می‌کشد


این اشعار از آقای علیرضا فولادی است .

در انتها این شعر گلابی(همون شعربالایی) را  تقدیم می کنم به همه ی آن ها که دوستشان داریم اما نمیتونیم بگیم.
برگی دیگر از تاریخچه‌ی سه‌گانی

استقبال از سه گانی ها


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد